Project to multi section views; alleen selectie

  • Reimer
  • Reimer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Project to multi section views; alleen selectie werd gestart door Reimer

Posted 13 jan 2017 09:02 #2994
Ik wil in mijn dwarsprofielen graag bestaande (ingemeten) objecten aangeven als eigendomsgrenzen en hekwerken. Ik heb deze lijn-objecten omgezet naar Featurelines en met Project Objects To Multiple Section Views toegevoegd aan mijn dwarsprofielen. Het lijkt er op dat dit alleen kan voor alle featurelines in één keer. Klopt dat? Is het niet mogelijk om een selectie te maken?
Als ik een nieuwe featureline toevoeg dan moet ik opnieuw alle objecten projecteren in de dwarsprofielen.
Is dit wel de juiste manier of zijn er nog andere opties om dit te doen?

Groeten,
Reimer
door Reimer

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Engel Barendregt
  • Engel Barendregt's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Engel Barendregt in topic Project to multi section views; alleen selectie

Posted 24 jan 2017 14:59 #2996
Reimer,
Je verhaal klopt. Project Objects to Multiple Section Views staat alleen toe een selectie te maken tussen Featurelines, Blocks, 3Dpolylines etc. Binnen deze selectie worden alle 'objecten' weergegeven die binnen de selectie en de range van het DWP vallen. Het is niet mogelijk om hierin weer een onderverdeling te maken. Ook voor het toevoegen van nieuwe objecten doorloop je weer dezelfde stappen. Gooi hierbij wel alle 'oude' objecten eerst uit je sectionview(s) alvorens je de nieuwe projecteert. Ik herken je probleem, het is een beetje alles of niets met deze functie..
door Engel Barendregt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Reimer
  • Reimer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Reimer in topic Project to multi section views; alleen selectie

Posted 01 feb 2017 10:18 #2998
Bedankt voor je reactie. Nu weet ik in ieder geval dat mijn constatering klopt.
door Reimer

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek