Foutmelding 'Corridor Targets Not Found'

  • Rolf Ruinemans
  • Rolf Ruinemans's Profielfoto Offline Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Berichten: 12

Foutmelding 'Corridor Targets Not Found' werd gestart door Rolf Ruinemans

Posted 18 mei 2017 10:44 #3049
Beste mede-ontwerpers,

Helaas krijg ik de laatste tijd regelmatig een foutmelding, wat mij erg veel tijd kost om te herstellen. Ik kan zelf nog niet de zere vinger leggen waarom het probleem ontstaat.

Wat gebeurt er:
Vanuit onze modellen 'targetten' we naar een Xref waarin 3d-polylines staan. Dit zijn de kant verhardingen welke vanuit MX zijn bepaald.
In Civil targetten we dus naar deze lijnen.

Nu krijg ik de volgende melding te zien in de eventviewer:
Corridor Targets Not Found: One or more corridors is out-of-date because they target data in xrefs that were not found. Reload them and re-target data before rebuilding the corridor(s)

Hij is zijn targets dus kwijt, en dit betekent dat ik alle targets opnieuw zou moeten instellen. Met 19 Corridors en per corridor diverse base-lines en assembly's snap je wel dat dit veel tijd kost.

De xref die er onder hangt waar we naar targetten is niet veranderd, hangt nog steeds onder de tekening, ziet hij ook gewoon, en dus geeft dus rare meldingen.

Wie kan mij verklaren waarom het model nu zo ineens al zijn targets dus niet meer kan zien?
Hoor graag de oplossing.

Bij voorbaat dank,
door Rolf Ruinemans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic Foutmelding 'Corridor Targets Not Found'

Posted 18 mei 2017 19:20 #3050
Hoi Rolf,
Herkenbaar. Ik heb onlangs precies hetzelfde gehad. Stevig balen he? Heb je de betreffende tekening misschien ingechecked in ProjectWise? Bij ons leverde dit het door jouw omschreven probleem op. Door een 'workaround' te hanteren was dit probleem verholpen. Maar voordat ik daarover uitweid is het handig te weten of dit bij jou ook de oorzaak kan zijn.
door Marco de Voogd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rolf Ruinemans
  • Rolf Ruinemans's Profielfoto Offline Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Berichten: 12

Beantwoord door Rolf Ruinemans in topic Foutmelding 'Corridor Targets Not Found'

Posted 19 mei 2017 08:57 #3052
Hoi Marco,

Vanmorgen het 3d-model weer geopend, en ja hoor, wederom kan hij zijn targets niet vinden. Gisteren het bestand hersteld en verder mee gewerkt. Toen waren er nog geen problemen, maar hij het afsluiten van de tekening en daarna openen, gaat het dus weer mis.

ProjectWise is bij ons niet bekend, en maken we dus geen gebruik van. Wel worden de modellen toegevoegd aan BIM 360 / Glue waarin het integrale ontwerp staat. Is dit ongeveer hetzelfde als ProjectWise?
door Rolf Ruinemans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek