Van CAD/BIM naar een real-time omgeving zonder te verdwalen in de digitale jungle: een gids voor Civil 3D, 3ds Max, Unity en NVIDIA Omniverse

Terug naar het programma
Zaal: Rood
Tijdstip: 13:15
Spreker: Jean-Pierre van Gastel (Autodesk & Unity certified instructor - HP/NVIDIA Omniverse Tech Evangelist | RT3D)
Bezet: 0 van 60 (0% vol)


Omschrijving

Tijdens deze praktische sessie leer je om op een zo efficiënt mogelijke manier een interactieve 3D omgeving op te zetten op basis van een Civil 3D/Infraworks ontwerp. Uiteraard is de extreem hoge visuele kwaliteit ondertussen een standaard en wellicht dat het AI-sausje je van je stoel laat vallen. Na het volgen van deze sessie is de gebruiker in staat om zelf met het geleerde aan de slag te gaan in zijn of haar eigen omgeving met een eigen 3D ontwerp. Om deze sessie goed te kunnen volgen is een algemene 3D basiskennis voldoende.

Leerdoelen

  • Civil 3D naar 3ds Max
  • Civil View do’s and don’ts
  • Retoplogy workflows in 3ds Max voor het optimaliseren van scene (terrain) data
  • Unity connectie en opbouw van een scene
  • Post processing effects en visueel programmeren in Unity
  • To AI or not to AI in NVIDIA omniverse waar het allemaal samen komt