GEF Analyser

  • Alexandra
  • Alexandra's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

GEF Analyser werd gestart door Alexandra

Posted 27 sep 2010 13:39 #1569
Hoi,

Ik ben bezig in AutoCAD 2011 uit te zoeken hoe de GEF Analyser werkt. Bij het openen krijg ik de volgende foutmelding: "Problem in loading application-2147221231".

Herkent iemand dit probleem?

gr. Alexandra
door Alexandra

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Re:GEF Analyser

Posted 27 sep 2010 14:06 #1570
Ja, er is een verkeerde versie op de dvd meegeleverd, die in sommige configuraties voor problemen zorgt.

We zullen even navragen of we een update op de site kunnen zetten.
door Jordy Brouwers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Alexandra
  • Alexandra's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Alexandra in topic Re:GEF Analyser

Posted 27 sep 2010 14:17 #1571
Ok bedankt!
door Alexandra

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anton Huizinga
  • Anton Huizinga's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 106

Beantwoord door Anton Huizinga in topic Re:GEF Analyser

Posted 01 okt 2010 09:57 #1590
Naast de foutmelding "Problem in loading application-2147221231" krijg ik ook nog errors omdat een padverwijzing niet gevonden kan worden (wordt verwezen naar C3D 2010, vanuit C3D 2011 dus).

Is er al iets bekend hoe we aan de tool kunnen komen?
door Anton Huizinga

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Djerk van Ackooy
  • Djerk van Ackooy's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Djerk van Ackooy in topic GEF Analyser

Posted 23 apr 2013 15:21 #2479
Ik heb een probleem met het starten van de GEF Analyser in C3D 2014 elke kaar dat ik hem probeer op te starten krijg ik de volgende error:
Code:
System.BadImageFormatException: Problem in loading application at Autodesk.AutoCAD.Interop.IAcadApplication.GetInterfaceObject(String ProgID) at GEFAnalyser.GetCivilObjects.Civil3DObtained() at GEFAnalyser.GEFAnalyser.GefAnalyser() at Autodesk.AutoCAD.Runtime.CommandClass.InvokeWorker(MethodInfo mi, Object commandObject, Boolean bLispFunction) at Autodesk.AutoCAD.Runtime.CommandClass.InvokeWorkerWithExceptionFilter(MethodInfo mi, Object commandObject, Boolean bLispFunction) at Autodesk.AutoCAD.Runtime.PerDocumentCommandClass.Invoke(MethodInfo mi, Boolean bLispFunction) at Autodesk.AutoCAD.Runtime.CommandClass.CommandThunk.Invoke()

Is iemand anders tegen dit probleem aangelopen ??

En dan nog een kort vraagje in de nieuwe geotechnical module is het niet meer mogelijk om .gef boreholes te importeren is er een andere manier om deze te kunnen importeren ?? ik heb namelijk een heleboel boreholes vanuit het DINO loket en ik zou deze graag willen importeren
door Djerk van Ackooy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic GEF Analyser

Posted 24 apr 2013 12:47 #2481
Ik heb nog niet naar de country kit van 2014 kunnen kijken, is de GEF analyser daarbij geleverd ? Of probeer je een oudere versie ? Aan de foutmelding te zien gaat er iets fout met het initialiseren van COM objecten(.interop)en die zijn versie afhankelijk.

De nieuwe module (die overigens volledig losstaat van de gef analyser) kent inderdaad geen GEF import, dus is voor ons minder handig, of je zou eea moeten omwerken naar een universeel formaat.
door Jordy Brouwers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek