hoogte begin&eindpunt lengte profiel profile view

  • sjors
  • sjors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

hoogte begin&eindpunt lengte profiel profile view werd gestart door sjors

Posted 27 okt 2014 14:46 #2652
In een Profile view heb ik de hoogte van een lengte profiel weergegeven (dmv band types, band styles). Hij geeft de hoogte wel netjes op verschillende plekken alleen niet de hoogte op het begin- en eindpunt. Weten jullie hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik heb al van alles zitten te proberen maar ik kom er niet uit. Toch heb ik het idee dat het een kleine handeling is om het voor elkaar te krijgen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.





alvast bedankt,

groeten sjors
door sjors

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic hoogte begin&eindpunt lengte profiel profile view

Posted 27 okt 2014 14:58 #2653
In je profileviewproperties; tabblad "bands" selecteer je bij de betreffende band de 3 puntjes in de kolom "Geometrypoints" en controleer of je profilestart en profile-end aangevinkt staan.

Bijlage niet gevonden

door Marco de Voogd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic hoogte begin&eindpunt lengte profiel profile view

Posted 27 okt 2014 14:58 #2654
In je profileviewproperties; tabblad "bands" selecteer je bij de betreffende band de 3 puntjes in de kolom "Geometrypoints" en controleer of je profilestart en profile-end aangevinkt staan.

Bijlage niet gevonden

door Marco de Voogd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • sjors
  • sjors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door sjors in topic hoogte begin&eindpunt lengte profiel profile view

Posted 27 okt 2014 15:06 #2655
Marco,

Bedankt voor je snelle reactie. Dit was ik ook ook tegen gekomen maar de profilestart en profile-end staan gewoon aangevinkt...
door sjors

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic hoogte begin&eindpunt lengte profiel profile view

Posted 27 okt 2014 15:15 #2656
Hoi Sjors,
- als je in je profile Data band Style Editor kijkt, zijn het dan Vertical Geometry Point-labels of alleen major/minor?
- als het eerste het geval is, staat dan in je tabblad "display" het lampje aan bij "Labels at Vertical Geometry Points"?
door Marco de Voogd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • sjors
  • sjors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door sjors in topic hoogte begin&eindpunt lengte profiel profile view

Posted 27 okt 2014 15:34 #2657
Marco,
het lampje bij labels at Vertical Geometry Point staat en stond uit. dus denk dat het alleen major en minor zijn. Ook als ik het lampje aanzet gebeurt komen er geen hoogtes bij.
door sjors

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek