alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

  • mrozier@unihorn.nl
  • mrozier@unihorn.nl's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen werd gestart door mrozier@unihorn.nl

Posted 14 mei 2009 09:14 #249
Weet iemand hoe het komt dat soms mijn alignements niet zichtbaar zijn voor targetting of profielen, terwijl de alignement wel fysiek aanwezig is in de tekening.
Op het moment dat ikhetzelfde aligenement opnieuw genereer, maar dan de site wijzig is deze wel weer zichtbaar voor verder bewerking. Er is mee te werken maar een oplossing zou makkelijk zijn.
door mrozier@unihorn.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Remco Bastiaans
  • Remco Bastiaans's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 112

Beantwoord door Remco Bastiaans in topic alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

Posted 21 mei 2009 00:27 #282
Martin,
Je post is me even ontglipt, welke versie civil gebruik je?
door Remco Bastiaans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • mrozier@unihorn.nl
  • mrozier@unihorn.nl's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door mrozier@unihorn.nl in topic alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

Posted 26 mei 2009 14:09 #291
IK gebruik civil 2009 nu nog, maar we gaan over naar civil 2010.
Soms als ik een alignement maak dan is deze fysiek aanwezig in de tekening en men kan hem terugvinden onder alignemten van de toolspace. Maar wil ik dit alignement gebruiken voor het maken van een profile of het targetingen van een coridor dan kan ik het aangemaakte alignement niet gebruiken.
Doe ik alles hetzelfde over, maar wijzig ik de site is het wel mogelijk en mijn vraag is dan ook waarom?
door mrozier@unihorn.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

Posted 26 mei 2009 14:31 #293
is mij ook onbekend, gebeurd dit in een bepaalde teknening, willekeurig of altijd ?
anders kun je misschien een voorbeeld tekening even posten (of mailen).
door Jordy Brouwers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • mrozier@unihorn.nl
  • mrozier@unihorn.nl's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door mrozier@unihorn.nl in topic alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

Posted 26 mei 2009 14:40 #294
Volstrekt willekeurig ook in willekeurige tekeningen en het is dan ook goed mogelijk dat de tekening waar het het in gebeurt na een quicksave wel weer goed gaat.
En mijn collega had er ook last van maar dan wel achter mijn systeem, misschien toch iets met instalatie.
door mrozier@unihorn.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Remco Bastiaans
  • Remco Bastiaans's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 112

Beantwoord door Remco Bastiaans in topic alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

Posted 26 mei 2009 19:02 #297
Dat klinkt inderdaad erg vreemd. Ik moet zeggen dat ik er nog geen last van heb gehad, in 2009 niet, maar ook in 2010 niet.
Wat gebeurt er als je via het icoontje het alignment in je tekening kunt aanklikken om te targetten ipv via het pulldown lijstje, pakt hij dat wel?
door Remco Bastiaans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek