alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

  • mrozier@unihorn.nl
  • mrozier@unihorn.nl's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door mrozier@unihorn.nl in topic alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

Posted 27 mei 2009 07:44 #302
Momenteel doe ik het via de properties van de corridor. Bij de parameters van de corridor kan je kiezen voor set all targets of per regions kan je een target toevoegen. Hier kan je kiezen voor targetting naar een surface, alleen alignement in X en Y of als er ook een profiel van gemaakt is naar X, Y en Z.
Maar het probleem zit hem niet alleen in het targetting van een corridor, voor het aanmaken van een profile kan ik het alignement ook niet gebruiken. Ik hoop alleen dat dit probleem voor mij over is in Civil2010.
door mrozier@unihorn.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • mrozier@unihorn.nl
  • mrozier@unihorn.nl's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door mrozier@unihorn.nl in topic alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

Posted 02 jun 2009 08:23 #317
Overigens hebn ik hetzelfde geintje ook in Civil 2010, maar mijn quicksave staat wel op om de 2uur en ik heb gemerkt dat als het alignement niet zichtbaar is voor verdere verwerking dat na een quicksave het alignement wel zichtbaar is voor verdere verwerking.
door mrozier@unihorn.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic alignements niet zichtbaar voor targetting of profielen

Posted 02 jun 2009 08:44 #318
De autosave staat op ca 10 minuten bij mij.
door Jordy Brouwers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek