Geen Civil3D workspace na installatie Countrykit

  • Bart J.
  • Bart J.'s Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Bart J. in topic Geen Civil3D workspace na installatie Countrykit

Posted 25 nov 2016 10:16 #2979
Beste Lucas,

Bovenstaand is wel gelukt.
Wat ik wel vreemd vind, is dat ik geen icoontjes krijg. Alleen maar vraagtekens van de Civil3D functies.
Er zit blijkbaar toch iets fout. Geen idee wat.
Als ik CAD via de snelkoppeling "gemaakt door de Countrykit" open, krijg ik ook een rood icoontje i.p.v. blauw.
De functies werken echter wel gewoon.
door Bart J.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Blueping
  • Blueping's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Blueping in topic Geen Civil3D workspace na installatie Countrykit

Posted 25 nov 2016 10:20 #2980
Probeer eerst reset to default na installatie van country kit, zie screenshot.

Als C3D workspace nog steeds niet terugkomt, probeer anders mijn toegevoegde cuix bestandje te laden. "cui" in commandline intikken, daarna zie instructies E.F. Lucas

note: rename C3D workspace.cuix.txt wel even naar C3D workspace.cuix. Ik mag geen .cuix file uploaden

edit: laat maar, te laat.
edit 2: ow rood icoontje betekend dat je Civil 3D as Autocad heb geopend
Last Edit:25 nov 2016 10:25 door Blueping
Laatst bewerkt 25 nov 2016 10:25 doorBlueping.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Bart J.
  • Bart J.'s Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Bart J. in topic Geen Civil3D workspace na installatie Countrykit

Posted 25 nov 2016 12:00 #2981
Ja dat klopt, rood icoontje is normaal gesproken gewoon ACAD.
Deze opent hij als ik Civil3D open met het aangemaakte icoontje van de Countrykit. Terwijl in het pad /product "C3D" staat.
door Bart J.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Bart J.
  • Bart J.'s Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Bart J. in topic Geen Civil3D workspace na installatie Countrykit

Posted 18 jan 2017 09:04 #2995
Probleem is opgelost.
- De-installatie van Civil3D
- Delete alle achtergebleven mappen in users (app data) e.d.
- Clean install Civil3D inclusief countrypack

Meer info op:
www.cadaccent.nl/forum/viewtopic.php?t=555

Bedankt iedereen voor de hulp
door Bart J.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek