import van rioolgegevens in civil

  • Sven Jacobi
  • Sven Jacobi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

import van rioolgegevens in civil werd gestart door Sven Jacobi

Posted 13 aug 2009 15:51 #527
Beste allen, zijn er hier mensen met ervaring in het importeren van rioolgegevens in Civil? Wat ik graag zou willen is het importeren van gegevens (putten, strengen) uit Infoworks / Kikker of evt. Sobek. Het liefst had ik dat er meteen een pipenetwork van gemaakt wordt in Civil. Het lukt me om een LandXML in Civil in te lezen, echter het is niet gelukt om met Infoworks (of Kikker) te exporteren naar LandXML. Zijn er andere uitwisselingsformaten in te lezen in Civil? Het gaat mij dus om een 3d rioolstelsel welke beschikbaar is uit een beheerpakket in Infoworks / Kikker / Sobek. Iemand ervaring? Hartelijk dank.
door Sven Jacobi

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Marc Missinne
  • Marc Missinne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Marc Missinne in topic import van rioolgegevens in civil

Posted 13 aug 2009 17:52 #528
even bij WWW.novapoint.be een licht opsteken zij hadden een demo inzake overbrengen (import export) van data uit infoworks e.d.
door Marc Missinne

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Chris DHEERE
  • Chris DHEERE's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Chris DHEERE in topic import van rioolgegevens in civil

Posted 01 sep 2009 00:14 #575
Dag Sven, Op onze website vind je een tooltje dat toelaat om de standaard ASCII export bestanden uit Infoworks te importeren in Civil 3D. Je krijgt dan meteen een rioleringsnetwerk. De weg terug (export van een rioleringsnetwerk vanuit Civil naar Infoworks) is ook mogelijk. meer informatie vind je op onze website www.novapoint.be/index.php/software/cad-...ivil-3d-importexport
door Chris DHEERE

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

Moderators: Pascal Wesolek