2 tips

  • Jan Willem van der Kraan
  • Jan Willem van der Kraan's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

2 tips werd gestart door Jan Willem van der Kraan

Posted 05 okt 2009 12:34 #621
Misschien is dit voor de meesten al bekend maar 2 tips die ik graag met jullie wil delen:

1. Het commando lineworkshrinkwrap. Handig om een object, dat bestaat uit meerdere polylines, arces, 3dpl, lines, etc. te 'wrappen'. Handig om in 1 keer een gesloten geheel te maken of om een boundary te maken van een 'aparte' vorm.

2. Meerdere surfaces in 1x van style veranderen is mogelijk door in toolspace/prospector op surfaces te gaan staan en onderaan op met rechtermuisklik op style/edit een andere style te selecteren (bijvoorbeeld in 1 x alles uit)

Hopelijk kun je er wat mee

groeten

Jan Willem
door Jan Willem van der Kraan

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Re:2 tips

Posted 05 okt 2009 12:48 #623
Jan Willem,

Bedankt voor je bijdrage, dit is precies waar het in de gebruikersgroep om gaat, kennis delen en uitwisselen !

Ik heb nog meer tips en 'oude' commandos op stapel liggen, zal eens nadenken hoe we die in de site kunnen integreren.
door Jordy Brouwers

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Richard de Nier
  • Richard de Nier's Profielfoto Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 66

Beantwoord door Richard de Nier in topic Re:2 tips

Posted 06 okt 2009 22:14 #626
Dit zijn twee leuke tips. Heel waardevol. Ik daag iedereen uit meer van dit soort tips te plaatsen. We denken waarschijnlijk allemaal dat iedereen het al zal weten. Nou het zal je misschien verbazen, maar dat is dus niet zo. Er lezen ook heel veel beginners de blogs. Maar ook beginners ontdekken wel eens leuke dingen en schroom dan niet dit te posten. En we hebben juist ook de beginners tips en ervaringen nodig op deze site. De meeste mensen zullen namelijk C3D nog low level gebruiken.

DUS KOM OP MET DIE TIPS!!!!
door Richard de Nier

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

Moderators: Pascal Wesolek