Visibility parameter Dynamic Blocks verdwenen

  • Vincent Tigchelaar
  • Vincent Tigchelaar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Visibility parameter Dynamic Blocks verdwenen werd gestart door Vincent Tigchelaar

Posted 15 okt 2009 13:42 #661
Besten mensen!

Ik loop met het gebruik van dynamic blocks steeds tegen een probleem aan met de visibility parameter.

Ik maak een DB met een visibility parameter er in. Wanneer ik deze in een andere tekening kopieer valt de grip van de visibility parameter weg, en is de funtie alleen nog beschikbaar via de properties. In de block editor is de grip nog wel zichtbaar.

Dit gebeurt ook wanneer ik een DB verschaal. Bij schaal 1 is de visibility parameter gewoon zichtbaar. Na het verschalen is hij verdwenen. Wanneer ik het block weer terug zet op de originele schaal keert de parameter weer terug en kan ik gewoon weer door op het block te klikken de visibility veranderen.

Wie kan mij helpen de visibility parameter weer terug te krijgen na het kopieren en/of verschalen?

Groeten,
Vincent Tigchelaar
Civil 2009
door Vincent Tigchelaar

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic Re:Visibility parameter Dynamic Blocks verdwenen

Posted 15 okt 2009 14:05 #662
Ik weet... het is géén oplossing :( , maar een work-around kan zijn om je visibility-parameter op de coordinaat 0,0 te zetten (of er heel dichtbij).
door Marco de Voogd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Vincent Tigchelaar
  • Vincent Tigchelaar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Vincent Tigchelaar in topic Re:Visibility parameter Dynamic Blocks verdwenen

Posted 16 okt 2009 09:25 #667
Helaas biedt dit geen oplossing voor m'n probleem. Ook als ik hem zo goed als op 0,0 zet verdwijnt hij bij het verschalen/kopieren.
door Vincent Tigchelaar

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic Re:Visibility parameter Dynamic Blocks verdwenen

Posted 16 okt 2009 10:14 #670
Ik heb het even geprobeerd, maar heb er geen problemen mee (zie bijlage). Ik neem aan dat je je visibility-parameter wel in een laag hebt staan die niet bevroren of uit staat? Anders mag je de tekening best ff mailen, kan ik er kort naar kijken (beloof natuurlijk geen oplossing he? ). :unsure:

Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Last Edit:16 okt 2009 10:24 door Marco de Voogd
Laatst bewerkt 16 okt 2009 10:24 doorJordy Brouwers.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Re:Visibility parameter Dynamic Blocks verdwenen

Posted 16 okt 2009 10:16 #671
Marco,

welke bijlage heb je eraan gehangen ? Waarschijnlijk is hij te groot of is de extensie niet toegestaan.

[edit : de afbeelding was te breed voor het forum, heb hem nu als bestand bijgevoegd]
Last Edit:16 okt 2009 10:25 door Jordy Brouwers
Laatst bewerkt 16 okt 2009 10:25 doorJordy Brouwers.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek