Verslag Antwerpen

  • Guido Groet
  • Guido Groet's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Verslag Antwerpen werd gestart door Guido Groet

Posted 18 mei 2009 09:56 #258
Vorige week heb ik deelgenomen aan een cursus programmeren van subassembly’s, georganiseerd door de Civil3D Usergroup Benelux. Doordat de lijnen kort waren was de cursus financieel laagdrempelig. We moesten wel afreizen naar het kantoor van Prodesk (Distributeur van Autodesk producten in de Benelux) in Antwerpen voor deze tweedaagse cursus, maar voordeel daarvan was dat we een gezellige avond hadden onder het genot van enkele Belgische goudgele rakkers.

Voor mij was het een eerste kennismaking met een aantal mensen die de gebruikersgroep hebben opgericht en ik kan iedereen vertellen dat dit reuze enthousiaste mensen zijn, die heel veel passie voor hun werk hebben en buiten de bedrijfsgedachte denken. Op deze manier brengt men het Civil3D kennis niveau en integratie tussen verschillende software pakketten echt op een veel groter niveau.

Ikzelf heb jaren bij een groot ingenieursbureau gewerkt en daar had ik nooit contact met mensen van andere bedrijven en ben je gevoelsmatig vaak het wiel aan het uitvinden. Kortom, ik hoop dat de gebruikersgroep vaker cursussen gaat organiseren, al is het alleen al voor de gezellige avondjes. Echter het programmeren van subassemblys kon ik lang blijven volgen, maar aan het einde van de dag raakte ik helaas wel de draad kwijt.

&Doel van dit bericht is om te vermelden dat deze gebruikersgroep je eigen kennis echt naar een hoger level kan brengen, maar alles valt of staat bij de actieve gebruiker. Domme vragen bestaan niet! Dus denk allemaal buiten de bedrijfsgedachte en help elkaar verder!
door Guido Groet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek