BIMmin(g) Limburg

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline Onderwerp Auteur
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

BIMmin(g) Limburg werd gestart door Jordy Brouwers

Posted 15 sep 2016 08:53 #2947
[commerciële mededeling]

Werken met BIM (Bouw Informatie Modellen) lijkt een trend in de bouwwereld. Ieder jaar vinden er tal van (commerciële) evenementen, seminars, informatiedagen en presentaties plaats over dit onderwerp. Talloze opinies bestaan over BIM: uiteenlopend van moeilijk en ingewikkeld tot doodeenvoudig, van niet-aan-beginnen tot de oplossing voor alles. Bedrijven staan in de rij om u BIM te verkopen.

Maar is BIM wel een trend? Wat is BIM nu eigenlijk? En natuurlijk de belangrijkste vraag: wat kan BIM voor mijn bedrijf of instelling betekenen? Wilt u nu echt antwoord op al deze vragen? Kom dan naar BIMmin(g) Limburg. U krijgt het antwoord van bedrijven uit de infra- en bouwwereld die werken met BIM hebben omarmd.

Klik hier om je aan te melden.

BIMmin(g) Liimburg wordt mogelijk gemaakt door Geonius, Palte bv, BBBDC en de Provincie Limburg
door Jordy Brouwers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Lammerts
  • Lammerts's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 144

Beantwoord door Lammerts in topic BIMmin(g) Limburg

Posted 30 sep 2016 09:31 #2952
"Werken met BIM (Bouw Informatie Modellen) lijkt een trend in de bouwwereld. Ieder jaar vinden er tal van (commerciële) evenementen, seminars, informatiedagen en presentaties plaats over dit onderwerp."

De vraag die bij mij rijst. Is het een trend omdat er zo veel over geproken wordt? Hoe geven jouw opdrachtgevers invulling aan 'bim' ? Ik merk dat dit nogal wat verschil is tussen sectoren en de invulling die er aan gegeven wordt..
door Lammerts

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek