InfraWorks R4 =? InfraWorks 360

  • Renzo van Rijswijk
  • Renzo van Rijswijk's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

InfraWorks R4 =? InfraWorks 360 werd gestart door Renzo van Rijswijk

Posted 07 mei 2014 16:05 #2576
InfraWorks R4 = InfraWorks 360??? Zit net in een Forum te lezen ( forums.autodesk.com/t5/InfraWorks-Genera...rsion-4/td-p/4857440 )??? En dat schijnt niet met de Cloud te maken te hebben

Maar waar kan ik deze downloaden dan? Ik zie niks in Subscription staan. Of gewoon de trial downloaden => maar dan krijg ik de 2015 versie en we zitten nog op 2014 hier…
Enig idee???

Gr. Renzo
door Renzo van Rijswijk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic InfraWorks R4 =? InfraWorks 360

Posted 07 mei 2014 16:11 #2577
Het hele Infraworks 360 / Pro / R4 verhaal is erg onduidelijk. Niemand snapt daar wat van, zelf Autodesk soms niet heb ik het idee. Het heeft support enige tijd geduurd om met de volgende oplossing te komen.

Wat ik heb gedaan is de 360 trial downloaden, en mbv het juiste serienummer wordt ie ineens 2014 R4.
Hij staat ook niet op subscription of ergens anders.

Maar de trial is nu de 2015 versie, kunst is om de 2014 versie ergens uit te halen.
door Jordy Brouwers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Edward Winter
  • Edward Winter's Profielfoto Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 44

Beantwoord door Edward Winter in topic InfraWorks R4 =? InfraWorks 360

Posted 23 mei 2014 11:11 #2586
De R4 versie is inderdaad de 360 (cloud versie). Dat truukje om daar er een Desktop versie van te maken is voor mij nieuw, maar lijkt wel precies de manier zoals het nu wordt uitgegeven voor de 2015 versie (en dat is de R5 versie. Zeg ik nu teveel?).
Met de 2014 R4 Desktop versie kun je volgens mij geen model meer in de cloud presenteren en/of delen. Daarvoor dien je de 360 (R4) versie te hebben.
Met de introductie van de R4 versie is ook de gebruikersinterface veranderd.

Résumé:
InfraWorks 360 (R4) is de basis cloud versie, die je kunt uitbreiden met Roadway Design, Bridge Design en in Preview Drainage Design cloud modules.
InfraWorks 360 (R5) is de nieuwste basis cloud versie (die de R4 zal vervangen). Ook deze kun je uitbreiden met de bovengenoemde cloud modules.
InfraWorks 2015 (R5) is de Desktop versie van de 360 (R5) versie. Deze versie wordt met beide Infrastructure Design Suites meegeleverd.
door Edward Winter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek