Putten in lp riolering niet tot aan mv, reference?

  • Ricardo van den Broek
  • Ricardo van den Broek's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Putten in lp riolering niet tot aan mv, reference? werd gestart door Ricardo van den Broek

Posted 28 feb 2013 15:25 #2450
Normaal gesproken begin ik met een surface en ga dan pas aan de slag met een rioolontwerp. Nu ben ik aan een project bezig waarbij de planning krap is en de meting te laat is aangeleverd t.o.v. de planning. Resultaat: network alvast gemaakt(zonder reference surface).

Inmiddels is de meting aangeleverd en is er een surface gemaakt. Als ik nu het network koppel met het surface zie ik dat de putten niet goed worden weergegeven in het lengteprofiel, ze worden niet tot aan maaiveld doorgetekend zoals de bedoeling is.
Toch staat het network (naar mijn idee) goed verwezen naar het surface.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
door Ricardo van den Broek

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • jurjen van den Berge
  • jurjen van den Berge's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door jurjen van den Berge in topic Putten in lp riolering niet tot aan mv, reference?

Posted 04 mrt 2013 10:38 #2452
Je kunt eens kijken in de structures, in sommige gevallen moet je deze apart laten verwijzen naar het reference surface.

Jurjen
door jurjen van den Berge

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic Putten in lp riolering niet tot aan mv, reference?

Posted 04 mrt 2013 11:38 #2456
Ha Ricardo,

Dit kun je in 1x doen door in je prospectortab vd toolspace van het betreffende netwerk de structures te klikken. In het onderste deel v.d. prospector selecteer je alle putten. Daarna rechtermuisklik op de kolomnaam (!!) (net zichtbaar in afbeelding:lichtblauw) "Reference surface" --> Edit. Kies je nieuwe reference surface en alle putten worden aangepast!

Groeten,
Marco
door Marco de Voogd
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ricardo van den Broek

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

Moderators: Pascal Wesolek