Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Revit werkgroep besprekingsverslag 2016-01

Revit werkgroep besprekingsverslag 2016-01 15 jan 2016 11:38 #2815

• Renzo van Rijswijk's Profielfoto
  • Renzo van Rijswijk
  • Moderator
Op 15 januari 2016 is de CIB Revit werkgroep bij elkaar geweest (zie de bijlage voor het besprekingsverslag).

Het volgende overleg is gepland op vrijdag 1 april 2016 van 10-12 uur te Maarssen bij Strukton.
Er is nog beperkt ruimte beschikbaar. Meldt je aan bij Renzo

Gr. Renzo
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 15 jan 2016 15:10 door Renzo van Rijswijk.
The administrator has disabled public write access.

Revit werkgroep besprekingsverslag 2016-01 16 jan 2016 22:36 #2816

• Lammerts's Profielfoto
  • Lammerts
  • Ervaren forumlid
Het zal menigeen niet ontgaan zijn dat de organisatie voor Revit Standaard (vanuit RevitGG) onder een nieuwe vlag/naam verder gaat. Hoe haakt Civiel hierbij aan? Mij viel mij op dat CIB niet vermeld was. Er zal altijd een grijs gebied zijn tussen civiel en B&U. In het verslag lees ik niets over terug, maar wordt er nagedacht over afstemming? Of valt de infra template later ook onder de paraplu van? Hans

Revit werkgroep besprekingsverslag 2016-01 18 jan 2016 06:31 #2818

• Renzo van Rijswijk's Profielfoto
  • Renzo van Rijswijk
  • Moderator
Binnen de werkgroep hebben we het hier al eerder over gehad. Een van onze mensen is ook lid van de RevitGG of zoals ze nu heten de Dutch Revit Standard. Op die manier krijgen we wel de informatie binnen. Tot een echte samenwerking is het nog niet gekomen, maar wellicht wel in de toekomst.
Moderators: Jordy Brouwers, Remco Bastiaans, Peter Ingels, Jeroen Tishauser, Bart De Maesschalck, Richard de Nier, Renzo van Rijswijk, Dick de Jongh, Joost Schlebaum
Tijd voor maken pagina: 0.136 seconden