Countrykit Benelux C3D 2010
- Werner Kramer
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Hallo,
Ik heb de Countrykit Benelux 2010 geinstalleerd op mijn 64bits PC. Als ik nu een pijpleiding wil aanmaken met Create Pipe Network, kies ik onder Network Parts List "Benelux Pipes". Hierna kan ik niets meer selecteren onder Pipe to create. Toch staat in de Settings Tab - Pipe Network Parts list de volledige bibliotheek van alle buizen.
Heb ik iets vergeten in te stellen of staan er bestanden niet op de juiste plaats?
Heeft het misschien te maken met een 64bits conflict?
Heeft iemand een soortgelijke situatie gehad en weet iemand een oplossong voor dit probleem?
Ik hoor t graag...
Ik heb de Countrykit Benelux 2010 geinstalleerd op mijn 64bits PC. Als ik nu een pijpleiding wil aanmaken met Create Pipe Network, kies ik onder Network Parts List "Benelux Pipes". Hierna kan ik niets meer selecteren onder Pipe to create. Toch staat in de Settings Tab - Pipe Network Parts list de volledige bibliotheek van alle buizen.
Heb ik iets vergeten in te stellen of staan er bestanden niet op de juiste plaats?
Heeft het misschien te maken met een 64bits conflict?
Heeft iemand een soortgelijke situatie gehad en weet iemand een oplossong voor dit probleem?
Ik hoor t graag...
door Werner Kramer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jordy
- Bezoeker
Heb je ook de catalog goed ingesteld ?
Deze moet nl ook naar Benelux Pipes staan.
Deze moet nl ook naar Benelux Pipes staan.
door Jordy
- Dick de Jongh
- Premium lid
Beantwoord door Dick de Jongh in topic Re:Countrykit Benelux C3D 2010
Posted 07 jun 2010 07:20 #1300
je kan eens proberen via setnetworkcatalog
de gewenste pipe catalog te kiezen
Dick
de gewenste pipe catalog te kiezen
Dick
door Dick de Jongh
Moderators: Pascal Wesolek