Geen Ribbons meer!
- c.kruit@baminfraconsult.nl
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Na een crash van mij PC (bij het afsluiten van o.a. C3D2011) start C3D2011 niet meer goed op. Ik krijg een AREX error melding (met zenden van rapport nar Autodesk)
Hierdoor heb ik geen Ribbons,Toolspace, e.d. meer.
Een Repair geeft geen oplossing. Een herinstallatie is mogelijk de enige optie!
Heeft iemand dit ook al eens gehad en heeft daar een andere oplossing voor?
Cees
Hierdoor heb ik geen Ribbons,Toolspace, e.d. meer.
Een Repair geeft geen oplossing. Een herinstallatie is mogelijk de enige optie!
Heeft iemand dit ook al eens gehad en heeft daar een andere oplossing voor?
Cees
door c.kruit@baminfraconsult.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jordy Brouwers
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 371
Heb je al een nieuwe secundaire installatie geprobeerd (key weggooien uit register).
door Jordy Brouwers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- c.kruit@baminfraconsult.nl
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Beantwoord door c.kruit@baminfraconsult.nl in topic Re:Geen Ribbons meer!
Posted 06 aug 2010 11:03 #1479
Welke Key bedoel je?
door c.kruit@baminfraconsult.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jordy Brouwers
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 371
Uit de tips en tricks :
Secundaire installatie opnieuw
Om de secundaire installatie (gebruikersinstallatie) opnieuw uit te voeren, wis dan de AutoCAD registry key van die gebruiker. De key is te vinden onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCad. Verwijder daar het versienummer, bijvoorbeeld R18.0 voor Civil 3D 2010.
Secundaire installatie opnieuw
Om de secundaire installatie (gebruikersinstallatie) opnieuw uit te voeren, wis dan de AutoCAD registry key van die gebruiker. De key is te vinden onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCad. Verwijder daar het versienummer, bijvoorbeeld R18.0 voor Civil 3D 2010.
door Jordy Brouwers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- c.kruit@baminfraconsult.nl
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Beantwoord door c.kruit@baminfraconsult.nl in topic Re:Geen Ribbons meer!
Posted 06 aug 2010 11:27 #1481
Ga ik proberen. Ik meld me als het DE oplossing is geweest.
door c.kruit@baminfraconsult.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jarno de Jong
- Bezoeker
Mogelijk de workspace restoren
Als dat niet lukt reset
Als dat niet lukt reset
door Jarno de Jong
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Pascal Wesolek