Partbuilder

• r.griffith@geonius.eu
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Partbuilder werd gestart door r.griffith@geonius.eu

Posted 24 nov 2010 16:14 #1711
Ik heb een dwg met daarin een pipe network met een betonnen koker die een wanddikte van 15 cm heeft, maar men wil een wanddikte van 30 cm. Dit heb ik met de partbuilder gewijzigd.

Als ik daarna een nieuw koker aanmaak en tussen 2 putten trek staat in de properties van de nieuwe koker wel een wanddikte van 30 cm maar in de dwarsprofielen en bovenaanzichten tekent civil nog steeds een koker met de oude wanddikte (15 cm)

Bij een nieuwe tekening tekent ie de profielen e.d. wel goed maar het lijkt erop alsof ik de oude koker moet purgen uit de eerdere tekening. Maar hoeveel ik ook purge, de wanddikte in de profielen en bovenaanzicht blijft 15 cm.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit goed kan updaten??
Last Edit:24 nov 2010 17:08 door r.griffith@geonius.eu
Laatst bewerkt 24 nov 2010 17:08 door r.griffith@geonius.eu. Reden: betere uitleg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• r.griffith@geonius.eu
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door r.griffith@geonius.eu in topic Re:Partbuilder

Posted 13 dec 2010 13:59 #1732
Inmiddels een tijdje verder... weet niemand de oplossing voor dit probleem? Niemand die hier eerder tegenaangelopen is?
door r.griffith@geonius.eu

• Jordy Brouwers
  • Platinum lid
  • Platinum lid

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Re:Partbuilder

Posted 16 dec 2010 11:44 #1737
Kun je niet beter een buis specificatie kopieren in de afmetingen tabel, (dus een nieuwe buisdefinitie maken) en daarin de wanddikte aanpassen ? ik heb me eigenlijk nooit zo verdiept in de relatie afmeting / wanddikte.
Of je zou de variabelen moeten loskoppelen.

Heb je het al met swap part geprobeerd ? dus buis even andere afmeting geven en terug ?
door Jordy Brouwers

Moderators: Pascal Wesolek