section offset alignment / extra corridor
- Sietse Gerritsen
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
section offset alignment / extra corridor werd gestart door Sietse Gerritsen
Posted 14 dec 2010 14:26 #1734
Hallo,
Kan iemand mij vertellen wanneer autodesk het essentiele probleem oplost mbt het weergeven van meerdere corridors en alignments in de sectionview?
bijvoorbeeld:
1)Op dit moment is het niet mogelijk om meerdere corridors in een sectionview weer te geven.
2)Als je een corridor weergeeft in je sectionview waarbij sommige subassemblies gerelateerd zijn aan een offset alignment, dan worden deze niet weergegeven in je sectionview....raar
Ik ben benieuwd naar de reacties en eventuele workarounds
PS.
ik ben op de hoogte van het feit dat je surfaces kan maken van de verschillende linkcodes en die in je sectionview kan weergeven, maar dit wil je denk ik niet.
Kan iemand mij vertellen wanneer autodesk het essentiele probleem oplost mbt het weergeven van meerdere corridors en alignments in de sectionview?
bijvoorbeeld:
1)Op dit moment is het niet mogelijk om meerdere corridors in een sectionview weer te geven.
2)Als je een corridor weergeeft in je sectionview waarbij sommige subassemblies gerelateerd zijn aan een offset alignment, dan worden deze niet weergegeven in je sectionview....raar
Ik ben benieuwd naar de reacties en eventuele workarounds
PS.
ik ben op de hoogte van het feit dat je surfaces kan maken van de verschillende linkcodes en die in je sectionview kan weergeven, maar dit wil je denk ik niet.
door Sietse Gerritsen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jordy Brouwers
- Platinum lid
Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Re:section offset alignment / extra corridor
Posted 14 dec 2010 14:47 #1735
Hierover doet Autodesk geen mededelingen. Maar ik weet niet of je op de gebruikersdag bent geweest ? Hier toonde Dave Simeone een kort filmpje, waar een sample line niet loodrecht stond.
Veel mogelijkheden zijn e rniet, dan werken met surfaces of 2 section views naast / over elkaar plaatsen
Veel mogelijkheden zijn e rniet, dan werken met surfaces of 2 section views naast / over elkaar plaatsen
door Jordy Brouwers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Pascal Wesolek