Profile view en section view + bands

• Rutger Wuyts
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Profile view en section view + bands werd gestart door Rutger Wuyts

Posted 08 feb 2011 16:38 #1779
Vroeg mij af of het mogelijk was in de bands bij een profile view overal de gegevens te laten zien enkel op de locaties waar via de profile labels lijntjes naar beneden getrokken worden.
In bijlage het profiel waar ik dit wil toepassen en dit zou ik het liefst zien bij de onderste 5 bands (niveaus project, hoogteverschil, niveus bestaande toestand, afstanden en tussenafstanden) zodat er mooi op elk punt waar mijn alignement, profiel of bestaande toestand wijzigt gegevens af te lezen zijn van zowel het nieuwe profiel als de bestaande toestand.
Soortgelijk zou ik zoiets willen voor section view bands.
Iemand die zo een style heeft of mij hierin wat kan sturen, graag!

Groeten

Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

door Rutger Wuyts

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bob Visser
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Bob Visser in topic Re:Profile view en section view + bands

Posted 15 feb 2011 09:45 #1790
Met weeding kun je instellen hoe ver die maten minimaal uit elkaar moeten komen te liggen. Maar het blijft behelpen, ook daarmee. Ik zou er daarom ook zeker een voorstander van zijn om aan subassemblies de eigenschap te kunnen meegeven dat de 'tick' wordt weergegeven in sections en profiles. Dat zou een hoop onnodige ticks in je sections schelen. Vooral als je een assembly hebt met redresseerstroken van zo'n 35cm. De weeding kun je dan niet hoger zetten dan die 35cm want anders wordt die tick niet weergegeven terwijl die van de rijstrook ernaast wel wordt weergegeven en die wil je nou net niet hebben.
Last Edit:15 feb 2011 21:24 door Bob Visser
Laatst bewerkt 15 feb 2011 21:24 door Bob Visser.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek