Query in Point group

• Rudy Leek
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid

Query in Point group werd gestart door Rudy Leek

Posted 08 mrt 2011 13:55 #1821
Hallo,

Ik heb een vraag over de Query Builder in de point group properties.

Ik heb een aantal Cogo-points (ca. 6000 stuks) in mijn tekening staan met een hoogte varierend van -2.8m tot -6.5m. Nu zou ik daar graag met behulp van een query gemakkelijk een selectie in willen maken van bijvoorbeeld -4.0m tot -4.5m, zodat ik hier een aparte label style aan kan hangen.

Het lukt mij wel om een selectie te maken van bijvoorbeeld -4m tot -5m te maken, maar zodra ik een tussenliggende waarde invul in de query, snapt Civil het niet meer. (zodra er een punt in het getal voorkomt)

Is het mogelijk om met andere waarden dan ronde cijfers een query te maken (dus 4.5 0f 3.25)? Of is hier een andere manier voor?

Groet,

Rudy Leek
door Rudy Leek

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marco de Voogd
  • Premium lid
  • Premium lid

Beantwoord door Marco de Voogd in topic Re:Query in Point group

Posted 10 mrt 2011 08:20 #1826
Hallo Rudy,

Heb even een testje gedaan, en bij mij levert het vlgs mij geen problemen op. De hoogtes tussen de -0.80 en +1.25 zijn in een apparte group geplaatst. Let daarbij op de haakjes en de "AND" aan het begin v.d. 2e regel. (zie bijlage) Kun je hier wat mee of heb ik je vraag verkeerd begrepen?

PS: met de tabbladen include en exclude (en dan elevations) kun je ook een bepaalde selectie maken.

Groeten,

Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Last Edit:10 mrt 2011 08:26 door Marco de Voogd
Laatst bewerkt 10 mrt 2011 08:26 door Marco de Voogd. Reden: bmp bijgevoegd omdat png niet lukt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek