Csv file inporteren in Civil

• Thijs van Breukelen
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Csv file inporteren in Civil werd gestart door Thijs van Breukelen

Posted 11 apr 2011 11:34 #1888
Hallo,

Voor een project te Arkel probeer ik meetgegevens van kabels en leidingen in te voeren. Via import survey data heb ik bijgevoegde csv.file ingevoerd. Dit gaat goed, het lukt mij alleen niet om de punten met dezelfde discription te verbinden. Het lukt mij alleen om de punten met discriptiopn VH te verbinden. Iemand enig idee waarom het bij de andere punten niet lukt?

bvd,
Thijs van Breukelen
door Thijs van Breukelen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• mrozier@unihorn.nl
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door mrozier@unihorn.nl in topic Re:Csv file inporteren in Civil

Posted 14 apr 2011 10:08 #1896
Beste Thijs,

VH staat waarschijnlijk in jouw prefixdatabase gecodeerd als lijn met bijbehorende layer en linetype.
Dit betekent dat je de andere gebruikte coderingen moet toevoegen aan je prefixdatabase of dat je de gebruikte coderingen moet omschrijven naar coderingen welke al in je prefixdatabase zijn aangegeven.

p.s. wat er in je prefixdatabase staat kan je vinden bij toolspace tabje survey, plusje figure prefix database en dan met edit met de rechtermuisknop op de door jullie gebruikte prefixdatabase.

Hopelijk dadt het duidelijk is, bij ons zit namelijk het hele meetsysteem verwerkt in Civil en dan wordt het makkelijker om deze locaties te vinden en de problemen op te lossen.

met vr. gr. Martin Rozier
door mrozier@unihorn.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek