Corridor Surface multiple baselines

• Rutger Wuyts
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Corridor Surface multiple baselines werd gestart door Rutger Wuyts

Posted 13 apr 2011 17:17 #1893
Ik heb een corridor opgebouwd waar ik 2 profielen moest gebruiken, dus heb ik een extra baseline toegevoegd om het 2e deel aan het andere profiel vast te hangen.
Nu de opbouw van de corridor compleet is, wou ik er een corridor surface van maken, maar blijkbaar gebeurt dit enkel van het 1e deel (dus van de eerste baseline). ik zie ook nergens waar ik kan instellen welke baseline hij moet gebruiken om de surface aan te maken of zo, dus is mijn vraag of het uberhaupt wel mogelijk is 1 corridor surface te maken van een corridor met multiple baslines.

Alvast bedankt,
door Rutger Wuyts

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan-Roelf Heerssema
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Jan-Roelf Heerssema in topic Re:Corridor Surface multiple baselines

Posted 14 apr 2011 09:42 #1894
Ja, één surface van een corridor met meerdere baselines zou mogelijk moeten zijn. Voor zover ik weet, wordt voor het maken van een surface gebruikt gemaakt van featurelines of linkcodes die je via je assembly aan je corridormodel toevoegd. Als je kiest om een surface te maken van bv je 'top'-codes, dan zal dat voor al je base-lines in je corridor gebeuren (mits er natuurlijk aan beide baseline een assembly is toegevoegd waar deze code aan hangt) Maar je hebt dezelfde assembly gebruikt bij beide base-lines?
door Jan-Roelf Heerssema

• Rutger Wuyts
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Rutger Wuyts in topic Re:Corridor Surface multiple baselines

Posted 14 apr 2011 09:47 #1895
Ja blijkbaar lag het niet aan het feit dat er meerdere baselines waren, maar wel aan het feit dat ik de extents als outside boundary had gebruikt en dat civil hier alleen de extents van het eerste deel (eerste baseline) had gebruikt.
Ben dus nu bezig met het plaatsen van een interactive boundary en normaal zou het dan wel opgelost moeten wezen.
door Rutger Wuyts

Moderators: Pascal Wesolek