ECW en MrSid ondersteuning plotseling verdwenen
- Richard de Nier
- Offline Onderwerp Auteur
- Senior lid
ECW en MrSid ondersteuning plotseling verdwenen werd gestart door Richard de Nier
Posted 12 jul 2011 09:00 #2017
Van de een op de andere dag is de extentie ECW en MrSid verdwenen bij de image support van Civil 3D 2011. Ondanks het reparen en herinstalleren van de Raster Design OE.
Niet meer terug te krijgen! Iemand suggesties. Heb heel internet afgezocht, maar kan niets vinden.
Niet meer terug te krijgen! Iemand suggesties. Heb heel internet afgezocht, maar kan niets vinden.
door Richard de Nier
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edward Winter
- Senior lid
Beantwoord door Edward Winter in topic Re:ECW en MrSid ondersteuning plotseling verdwenen
Posted 14 jul 2011 08:29 #2018
Vreemd. Ik heb een complete deployment installatiescript gemaakt met Raster Design OE voor C3D 2011 (x86/x64) en getest met .ECW bestanden. Ik controleer zo meteen even wanneer ik op kantoor ben.
door Edward Winter
- Richard de Nier
- Offline Onderwerp Auteur
- Senior lid
Beantwoord door Richard de Nier in topic Re:ECW en MrSid ondersteuning plotseling verdwenen
Posted 14 jul 2011 08:45 #2019
Hi Edward. Het probleem is inmiddels opgelost, maar vreemd blijft het. Met het account van de gebruiker gaat de installatie verder vlekkeloos, geen rare meldingen. Wel de melding dat de installatie Succesfull is verlopen. Maar in de installatie map onder Program Files bevat geen AutoDesk\Design Review 2011. Met een ander account met dezelfde rechten nogmaals geprobeert en wat denk je. Nu gaat de installatie wel helemaal goed. ra ra ra
door Richard de Nier
- Dick de Jongh
- Premium lid
Beantwoord door Dick de Jongh in topic Re:ECW en MrSid ondersteuning plotseling verdwenen
Posted 15 jul 2011 08:28 #2026
Ben blij dan het in 2012 er nu standaard inzit
door Dick de Jongh
Moderators: Pascal Wesolek