C3d 2012 Create points
- luit
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Goedemiddag, heb pas sinds 2 dagen c3d 2012, en nu valt mij gelijk 1 ding op (zal wel een instelling wezen) maar kan er zo gauw geen oplosing voor vinden.
Bij create points, waar je gewoon een willekeurige locatie aanklikt word gevraagd om een 'Enter point name' (deze moet uniek zijn), daarna word gevraagd om de elevation.
Eerder werd hier nog gevraagd om een 'Enter description' en point elevation.
Ik vind het vervelend dat ik geen Description kan intypen op het moment dat ik de punten maak (handig voor point groups/uitzetten enzovoorts)
Is dit in een simpele instelling te wijzigen?
bij voorbaat dank.
Bij create points, waar je gewoon een willekeurige locatie aanklikt word gevraagd om een 'Enter point name' (deze moet uniek zijn), daarna word gevraagd om de elevation.
Eerder werd hier nog gevraagd om een 'Enter description' en point elevation.
Ik vind het vervelend dat ik geen Description kan intypen op het moment dat ik de punten maak (handig voor point groups/uitzetten enzovoorts)
Is dit in een simpele instelling te wijzigen?
bij voorbaat dank.
door luit
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- luit
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Ik kom er trouwens zojuist achter dat dit alleen zo is bij een geleverde RWS tekening. bij mijn eigen template is hier geen probleem mee.. maar is het ergens te wijzigen?
bvd,
bvd,
door luit
- Jordy Brouwers
- Platinum lid
Ja, is in de command settings van create point te wijzigen. Daar kun je de standaard opties instellen, in de standaard template is dit aangepast.
Is dus niet versie afhankelijk.
Is dus niet versie afhankelijk.
Last Edit:24 aug 2011 16:24
door Jordy Brouwers
Laatst bewerkt 24 aug 2011 16:24 door Jordy Brouwers.
Moderators: Pascal Wesolek