import styles vanuit template gebruikersgroep
- John Lievens
- Bezoeker
Beantwoord door John Lievens in topic Re:import styles vanuit template gebruikersgroep
Posted 04 okt 2011 09:36 #2107
Jurgen,
heb je al geprobeerd om de styles gewoon te slepen vanuit je toolspace naar je tekening?
heb mijn template geopend en een tekening waar de styles naar toe moesten.
dan vanuit de toolspace mijn masterview aangezet en de settings die ik wilde naar mijn active tekening gesleept.
gg john
heb je al geprobeerd om de styles gewoon te slepen vanuit je toolspace naar je tekening?
heb mijn template geopend en een tekening waar de styles naar toe moesten.
dan vanuit de toolspace mijn masterview aangezet en de settings die ik wilde naar mijn active tekening gesleept.
gg john
door John Lievens
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- jurjen van den Berge
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Beantwoord door jurjen van den Berge in topic Re:import styles vanuit template gebruikersgroep
Posted 04 okt 2011 11:38 #2108
He john,
Dat werkt inderdaad wel. Maar als luie ontwerper wil ik graag zoveel mogelijk in een keer kopieren/purgen. Vandaar.
Gr. Jurjen
Dat werkt inderdaad wel. Maar als luie ontwerper wil ik graag zoveel mogelijk in een keer kopieren/purgen. Vandaar.
Gr. Jurjen
door jurjen van den Berge
- Jordy Brouwers
- Platinum lid
Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Re:import styles vanuit template gebruikersgroep
Posted 04 okt 2011 12:38 #2111
raar, zou dan toch iets verkeerd zitten in onze template. Dick is er naarstig naar op zoek.
door Jordy Brouwers
- Erik Vaasen
- Bezoeker
Beantwoord door Erik Vaasen in topic Re:import styles vanuit template gebruikersgroep
Posted 30 mrt 2012 14:12 #2254
Je kan wel in geval van nood alle stylen importeren door het template bestand als DWG op te slaan en als block in te voegen. Je kan daarna het 'block' weer verwijderen/purgen, waarna alle laagnamen en styles beschikbaar zijn.
door Erik Vaasen
Moderators: Pascal Wesolek