hoogte gegevens vanaf een pdf plaatje verwerken
- Jeroen van der voort
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
hoogte gegevens vanaf een pdf plaatje verwerken werd gestart door Jeroen van der voort
Posted 07 feb 2012 14:25 #2182
Beste
Hoe kan je vanaf een plaatje in pdf de hoogte vlakken over nemen om een model te maken.
Is het alleen maar mogelijk om pdf in autocad in te lezen en de vlakken zelf over te nemen of is er een makelijk truceje voor?
groeten jeroen
Hoe kan je vanaf een plaatje in pdf de hoogte vlakken over nemen om een model te maken.
Is het alleen maar mogelijk om pdf in autocad in te lezen en de vlakken zelf over te nemen of is er een makelijk truceje voor?
groeten jeroen
door Jeroen van der voort
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Remco Bastiaans
- Premium lid
Beantwoord door Remco Bastiaans in topic Re:hoogte gegevens vanaf een pdf plaatje verwerken
Posted 07 feb 2012 18:42 #2188
Jeroen,
Wat staat er in de pdf? Hoogtecijfers of vlakken met daarin een hoogte?
Volgens mij is het altijd lastig om dit direct in te lezen, volgens mij zijn er wel tools om een pdf om te zetten naar vectoren echter weet ik niet of deze ook tekst herkennen. Ik zou proberen het origineel te achterhalen als cad bestand voordat je gaat hobbyen in civil 3d.
Remco
Wat staat er in de pdf? Hoogtecijfers of vlakken met daarin een hoogte?
Volgens mij is het altijd lastig om dit direct in te lezen, volgens mij zijn er wel tools om een pdf om te zetten naar vectoren echter weet ik niet of deze ook tekst herkennen. Ik zou proberen het origineel te achterhalen als cad bestand voordat je gaat hobbyen in civil 3d.
Remco
door Remco Bastiaans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Pascal Wesolek