Corridor properties - feature lines

• jurjen van den Berge
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Corridor properties - feature lines werd gestart door jurjen van den Berge

Posted 07 mrt 2012 10:08 #2219
N.a.v. de blog over het aankleden van dwarsprofielen hebben wij een eigen code-set style aangemaakt. Het enige probleem wat wij tegenkomen is dat in de corridor properties op het tabblad feature lines standaard een aantal codes anders weergegeven worden.

Is er een manier om deze automatisch aan te passen aan de code-set style? Ik heb een screenshot toegevoegd.

Alvast bedankt!

Gr. Jurjen
door jurjen van den Berge

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan-Roelf Heerssema
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Jan-Roelf Heerssema in topic Re:Corridor properties - feature lines

Posted 07 mrt 2012 17:03 #2220
Heb je misschien eerst een corridor gemaakt, en daarna de code-set style gewijzigd? Als je eenmaal een corridor hebt gemaakt dan worden Featurelinestyle-wijzigingen in de code-set style namelijk niet meer doorgevoerd in je corridor. Eventuele wijzigingen van de Featurelinestyle moet je dan handmatig via de corridorproperties doorvoeren. Maw, je code-set moet eerst in orde zijn, daarna moet je pas je corridor fabriceren. Meen ik. Heb je daar iets aan?

Dit geldt bij mijn weten trouwens alleen bij featurelines. Je kunt verder naar hartelust achteraf de code-set style naar believen wijzigen. Alleen dus niet de featureline-styles.
Last Edit:07 mrt 2012 17:06 door Jan-Roelf Heerssema
Laatst bewerkt 07 mrt 2012 17:06 door Jan-Roelf Heerssema.

• Jan-Roelf Heerssema
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Jan-Roelf Heerssema in topic Re:Corridor properties - feature lines

Posted 07 mrt 2012 17:04 #2221
ik zie trouwens geen screenshot, ben ik weer slechtziende, of ben je hem vergeten toe te voegen?
door Jan-Roelf Heerssema

• jurjen van den Berge
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door jurjen van den Berge in topic Re:Corridor properties - feature lines

Posted 08 mrt 2012 07:05 #2222
Ha,
Er ging inderdaad wat mis met het invoegen van de screenshot en met het aanpassen van de code-set voorafgaand aan het maken van de corridor is het inderdaad verholpen.

Bedankt voor de tip!

Gr. Jurjen
door jurjen van den Berge

Moderators: Pascal Wesolek