Waar haal je subassemblies vandaan?

• Bert Douma
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Waar haal je subassemblies vandaan? werd gestart door Bert Douma

Posted 23 mrt 2012 12:20 #2236
Hallo allen,

Ik heb weer een vraagje...
Ik werk als ZZP-er en wil graag meer doen met Civil3D, nu oefen ik al een hele tijd tussen de overige werkzaamheden door, en ik heb al de nodige projecten gedaan met Civil3D, maar dit betrof uitsluitend grondwerk.

Nu wil ik graag meer met Civil3D doen, maar ik heb alleen de standaard Civil3D subassemblies. Werken met subassembly composer is ook niet echt mijn ding, ik ben er mee aan het stoeien geweest, maar het kost me veel te veel tijd want ik weet te weinig van programmeren.
Maar nu vroeg ik me af hoe zijn jullie allemaal aan je subassemblies gekomen?

Ik dacht dat ik de oplossing had gevonden in het pakket NedInfra Subassemblies van Nedgraphics, maar dat blijkt iets minder ideaal dan ik hoopte. Om daarmee te kunnen werken zit je aan een licentieprogrammatje van hun vast en zowel Nedgraphics als ikzelf zijn niet in staat dit op mijn computer werkend te krijgen (ze hebben hun software iets te goed beveiligd, handig!) Daarnaast kan je uitwisseling van bestanden met die Nedgraphics subassemblies wel vergeten, behalve als de andere partij ook die licentie van Nedgraphics heeft.

Daarom ben ik nu op zoek naar wél bruikbare subassemblies van in NL gebruikelijke wegconstructies en kantopsluitingen (trottoirbanden en dergelijke).
Wie kan mij hiermee helpen?
door Bert Douma

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Remco Bastiaans
  • Premium lid
  • Premium lid

Beantwoord door Remco Bastiaans in topic Re:Waar haal je subassemblies vandaan?

Posted 23 mrt 2012 15:36 #2237