Autodesk Storm and Sanitary Analysis

  • Patrick
  • Patrick's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Autodesk Storm and Sanitary Analysis werd gestart door Patrick

Posted 03 okt 2012 11:23 #2359
Hoi

Ik vroeg mij af of iemand al eens hydraulische berekeningen heeft gemaakt met de "Autodesk Storm and Sanitary Analysis" extensie die geinstalleerd wordt bij Civil 3d. Ik reken zelf met infoworks, en het in en exporteren van infoworks naar civil/autocad is niet altijd even praktisch. Dus ik vraag me af of de Storm en Sanitary Analysis extensie van Civil een mooi alternatief is.

Groet Patrick
door Patrick

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • jurjen van den Berge
  • jurjen van den Berge's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door jurjen van den Berge in topic Autodesk Storm and Sanitary Analysis

Posted 09 okt 2012 09:36 #2361
He Patrick,

Wij hebben enige tijd de mogelijkheden van SSA onderzocht en kwamen tot de conclusie dat de Nederlandse standaardisatie ontbrak. Sindsdien hebben we er niet meer naar gekeken (iets met te weinig tijd en andere prioriteiten...). Ik denk wel dat het pakket op zich veel mogelijkheden heeft.

Mochten jullie interesse hebben om hier wat meer mee te gaan doen kunnen we misschien via de gebruikersgroep iets opzetten?

Gr. Jurjen
door jurjen van den Berge

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Autodesk Storm and Sanitary Analysis

Posted 19 nov 2012 09:26 #2369
Ik hbe er ook nog eens naar gekeken, maar het ontbreekt nog steeds aan Nederlandse standaarden. Verder merk ik dat veel bedrijven in de Benelux hun eigen standaard software hebben. Ik krijg dus de indruk dat hier weinig behoefte aan is. Hoewel het natuurlijk wel interessant blijft voor de bureau's zonder eigen software.
door Jordy Brouwers

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

Moderators: Pascal Wesolek