Description Key Set
- Arjan Andringa
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Hallo,
Ik ben momenteel bezig om voor ons bedrijf een template te maken met een description key set. Mijn vraag is hoe kan ik symbolen in mijn tekening importen/instellen zodat die gelijk goed staat?
Voorbeeld: Een straatkolk die parralel aan de kantverharding loopt. Ik heb het nu zover dat de kantverharding in bijvoorbeeld een x aantal graden loopt maar dat de straatkolk niet haaks op deze lijn staat.
Wie kan mij hiermee helpen?
Ik ben momenteel bezig om voor ons bedrijf een template te maken met een description key set. Mijn vraag is hoe kan ik symbolen in mijn tekening importen/instellen zodat die gelijk goed staat?
Voorbeeld: Een straatkolk die parralel aan de kantverharding loopt. Ik heb het nu zover dat de kantverharding in bijvoorbeeld een x aantal graden loopt maar dat de straatkolk niet haaks op deze lijn staat.
Wie kan mij hiermee helpen?
door Arjan Andringa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anton Huizinga
- Premium lid
Het is niet mogelijk in Civil3D om Cogo Points uit te lijnen met je Survey Figures.
door Anton Huizinga
- Arjan Andringa
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Oke bedankt voor uw snelle reactie, top!
Nog een andere vraag, waar kan ik de lijnstyle aanpassen voor in de Figure Prefix database?
Nog een andere vraag, waar kan ik de lijnstyle aanpassen voor in de Figure Prefix database?
door Arjan Andringa
- Anton Huizinga
- Premium lid
Dat kan via Settings > Survey > Figures > Figure Styles.
door Anton Huizinga
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Arjan Andringa
Moderators: Pascal Wesolek