Vragen over nieuwe Country Kit 2025

  • Anton Huizinga
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 108

Vragen over nieuwe Country Kit 2025 werd gestart door Anton Huizinga

Posted 06 aug 2024 14:26 #3334
Afgelopen weekend is de Country Kit 2025 beschikbaar gekomen. Na installatie heb ik even rondgeneusd wat er allemaal in zit (en of alle tools werken uiteraard, vanwege de .NET 8 wijziging).

Vroeger was er altijd een document bij beschikbaar, maar die kan ik zo niet meer terug vinden. Op de Palette is wel een verwijzing naar de Country Kit pagina van Autodesk, maar die wordt niet meer bijgewerkt.

Wat me opviel was dat er naast de template waarnaar verwezen wordt, ook een NLCS 5.0 variant van meegeleverd wordt. Wat is het nut van die template, is die beter? Waarom wordt er dan niet naar verwezen in het profiel? En hoe komen gebruikers er normaal gesproken achter dat er een extra variant beschikbaar is? Vragen, vragen, vragen...  :)
Last Edit:06 aug 2024 14:27 door Anton Huizinga
Laatst bewerkt 06 aug 2024 14:27 door Anton Huizinga.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Pascal Wesolek
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Berichten: 43

Beantwoord door Pascal Wesolek in topic Vragen over nieuwe Country Kit 2025

Posted 06 aug 2024 20:34 #3335
Hoi Anton,

Autodesk heeft dit jaar de Country Kit enkel opnieuw gebouwd, er zijn geen aanpassingen, reparaties of updates aan doorgevoerd helaas. Normaal konden we daar input leveren, dat was helaas niet mogelijk. De NLCS 5.0 versie is oorspronkelijk in de 2024 Country Kit vrijgegeven.. een beetje half op de release van NLCS 5.0 waardoor ik er toen bewust voor gekozen heb die niet als hoofdtemplate in te stellen. Als een soort overgang. Dat stond op het schema om dat voor dit jaar in orde te maken.. maar helaas.. Autodesk houdt het liever binnenshuis. Op de Civil Infra Academy vorige jaar heb ik hier een mededeling overgedaan.. dus daar moet je gewoon bij zijn!
door Pascal Wesolek

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anton Huizinga
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 108

Beantwoord door Anton Huizinga in topic Vragen over nieuwe Country Kit 2025

Posted 07 aug 2024 09:37 #3336
Ok thanks, weer wat duidelijker :-)
door Anton Huizinga

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Pascal Wesolek