Corridor frequency en featureline (LT generation)
- Jordy Brouwers
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 371
Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Re:Corridor frequency en featureline (LT generation)
Posted 04 mrt 2010 14:20 #993
Ja, is al uitgebreid over gesproken met Autodesk, en men is zich bewust van het probleem.
Alleen is de oplossing technisch niet eenvoudig, heeft men aangegeven.
Alleen is de oplossing technisch niet eenvoudig, heeft men aangegeven.
door Jordy Brouwers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anton Huizinga
- Offline
- Premium lid
- Berichten: 108
Beantwoord door Anton Huizinga in topic Re:Corridor frequency en featureline (LT generation)
Posted 05 mrt 2010 09:01 #994
Is het (voor de simpele gebruiker) wel mogelijk om bugs te melden bij Autodesk? Er zijn meer zaken die ik elke versie terug zie komen zonder dat ze opgelost zijn.
Hoewel dit onderwerp niet een bug maar een feature is
Hoewel dit onderwerp niet een bug maar een feature is
door Anton Huizinga
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edward Winter
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 45
Beantwoord door Edward Winter in topic Re:Corridor frequency en featureline (LT generation)
Posted 05 mrt 2010 09:44 #995
Ook voor de simpele gebruiker is het mogelijk zich aan te melden voor het beta programma. En dat kan volgens mij nog steeds (via
beta.autodesk.com/signup
). Daarnaast kun je via Subscription ook technische problemen melden. Moet je uiteraard wel Subscription hebben. Maar zoals je in feite al zegt is dit een feature en geen technisch probleem.
Last Edit:05 mrt 2010 09:46
door Edward Winter
Laatst bewerkt 05 mrt 2010 09:46 door Edward Winter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jordy Brouwers
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 371
Beantwoord door Jordy Brouwers in topic Re:Corridor frequency en featureline (LT generation)
Posted 05 mrt 2010 09:53 #996
Ja, iedereen kan zich aanmelden voor het betaprogramma. Afhankelijk van je gebruikersprofiel wordt je uitgenodigd voor een bepaald programma. Wel wordt enige inzet en feedback verwacht (anders blijft het bij een eenmalige ervaring)....
Technisch support gaat in principe altijd eerst via de wederverkoper. Subscription klanten hebben daarnaast de mogelijkheid om web support requests in te dienen, maar dat is de 2e optie.
Een wishlist komt op deze site, alleen zijn we nog aan het kijken naar een goede invulling, met stemmogelijkheden etc. om het ook een serieus document richting Autodesk te laten worden. Op deze manier kunnen we als groep ook echt een vershcil maken.
Technisch support gaat in principe altijd eerst via de wederverkoper. Subscription klanten hebben daarnaast de mogelijkheid om web support requests in te dienen, maar dat is de 2e optie.
Een wishlist komt op deze site, alleen zijn we nog aan het kijken naar een goede invulling, met stemmogelijkheden etc. om het ook een serieus document richting Autodesk te laten worden. Op deze manier kunnen we als groep ook echt een vershcil maken.
door Jordy Brouwers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edward Winter
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 45
Beantwoord door Edward Winter in topic Re:Corridor frequency en featureline (LT generation)
Posted 05 mrt 2010 10:05 #997
Goed idee van die wishlist. En ik ben helemaal met je eens dat je als groep een verschil kunt maken.
door Edward Winter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anton Huizinga
- Offline
- Premium lid
- Berichten: 108
Beantwoord door Anton Huizinga in topic Re:Corridor frequency en featureline (LT generation)
Posted 05 mrt 2010 11:22 #998
Ik heb een uitnodiging gehad voor de Beta 4 maar daarbij zit alleen een lijst met zaken die je moet uitvoeren.
Ik heb ook een subscription account en daar zie ik wel technisch support. Ik ging er vanuit dat dat niet was om bugs te melden maar om vragen te stellen als je er niet uit komt
Bij BricsCAD bijvoorbeeld heb je namelijk wel een soort ticket systeem waarbij je bugs kunt melden. En dat miste ik bij AutoCAD.
Ik heb ook een subscription account en daar zie ik wel technisch support. Ik ging er vanuit dat dat niet was om bugs te melden maar om vragen te stellen als je er niet uit komt
Bij BricsCAD bijvoorbeeld heb je namelijk wel een soort ticket systeem waarbij je bugs kunt melden. En dat miste ik bij AutoCAD.
door Anton Huizinga
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Pascal Wesolek