Template error
- Harry
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Goedemorgen!
Ik krijg de volgende melding wanneer ik de template van Cicilinfra open in Revit 2015 (zie bijlage). Kan iemand mij vertellen wat te doen?
Dank alvast!
Groet Harry
Revit ervaring: 0 :laugh:
p.s. waarom staat deze vraag onder het kopje "Civil 3d" en niet onder "revit"?
Ik krijg de volgende melding wanneer ik de template van Cicilinfra open in Revit 2015 (zie bijlage). Kan iemand mij vertellen wat te doen?
Dank alvast!
Groet Harry
Revit ervaring: 0 :laugh:
p.s. waarom staat deze vraag onder het kopje "Civil 3d" en niet onder "revit"?
Last Edit:01 jul 2015 11:57
door Harry
Laatst bewerkt 01 jul 2015 11:57 door Harry.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mwullink
- Bezoeker
Beste Harry,
Geen probleem hoor, je kunt gewoon kiezen voor 'contiune working with the file'.
Blijkbaar is de template gemaakt op een machine waar tevens de add-on (extra programmaatje) 'Sofistik' op draait.
Deze add-on zet blijkbaar ook wat zaken weg in de template. Als je echter de template start op een machine waar deze add-on niet op staat krijg je deze melding.
Sofistik is een add-on voor uitgerbeidere mogelijkheden qua wapening (bij mijn weten).
Geen probleem hoor, je kunt gewoon kiezen voor 'contiune working with the file'.
Blijkbaar is de template gemaakt op een machine waar tevens de add-on (extra programmaatje) 'Sofistik' op draait.
Deze add-on zet blijkbaar ook wat zaken weg in de template. Als je echter de template start op een machine waar deze add-on niet op staat krijg je deze melding.
Sofistik is een add-on voor uitgerbeidere mogelijkheden qua wapening (bij mijn weten).
door mwullink
- Harry
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Grappig die "thank you" knop, edoch een beetje onpersoonlijk. Dus bij deze, dank voor je antwoord Mark!
gr. Harry
gr. Harry
door Harry
- Lammerts
- Premium lid
.. addertje onder het grag?
'Zoals vaker moet ik deze een paar keer nalezen en laten inwerken.
In hoeverre kan een support afdeling terugkomen op deze waarschuwing.
Benieuwd hoe anderen zoiets lezen. Hans
'Zoals vaker moet ik deze een paar keer nalezen en laten inwerken.
In hoeverre kan een support afdeling terugkomen op deze waarschuwing.
Benieuwd hoe anderen zoiets lezen. Hans
Last Edit:04 jul 2015 00:02
door Lammerts
Laatst bewerkt 04 jul 2015 00:02 door Lammerts.
- Eric van Wijland
- Nieuw lid
Op de PC waar de template mee is bewerkt heeft inderdaad Sofistik gestaan. Het is een tool die een aantal toevoegingen geeft voor het 3D Wapenen.
De melding kunnen we pas weg krijgen als ook de tool is verwijderd op de desbetreffende pc, wat dus nogal omslachtig is om telkens te doen.
We zullen het meenemen bij de volgende release
De melding kunnen we pas weg krijgen als ook de tool is verwijderd op de desbetreffende pc, wat dus nogal omslachtig is om telkens te doen.
We zullen het meenemen bij de volgende release
door Eric van Wijland
Moderators: Pascal Wesolek