cursus

  • Remco Bastiaans
  • Remco Bastiaans's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 112

Beantwoord door Remco Bastiaans in topic cursus

Posted 19 jul 2009 21:06 #477
Op dit moment ben ik toevallig zelf cursusmateriaal aan het schrijven. Ik heb ervoor gekozen om dit helemaal in tutorial vorm te schrijven. Iedereen zal het met me eens zijn dat het zeer verstandig is om de basiscursus ergens klassikaal te volgen zodat je optimaal aan de slag kunt. Tijdens de klassikale trainingen (bijeen reseller waar ik de trainingen verzorg)werken we dit materiaal helemaal door en achteraf krijg je de cursus inclusief de oefen data mee naar huis. Daar kun je eventueel op je eigen tempo de hele cursus nogmaals door werken. Op dit moment zit nog niet alles erin, ik mis onder andere het survey gedeelte, het pipes gedeelte en het parcels gedeelte, voor de rest is het vrij compleet. Denk hierbij aan heel veel surfaces, wat points, grading en corridors inclusief alignments, profile, sections en quantity takeoff. Het is tevens helemaal op 2010 gebaseerd dus de contextual ribbon wordt volledig benut. Het document komt eventueel ook los te koop. Voor meer info kun je me altijd even een mailtje sturen.
door Remco Bastiaans

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Michel van Dijk
  • Michel van Dijk's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Michel van Dijk in topic cursus

Posted 19 aug 2009 17:17 #534
Remco: klinkt goed, zou je mij je email adres kunnen geven dan stuur ik je wel even een mailje.
door Michel van Dijk

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Remco Bastiaans
  • Remco Bastiaans's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 112

Beantwoord door Remco Bastiaans in topic cursus

Posted 20 aug 2009 11:07 #535
Voor de geinteresseerden: info (at) remcobastiaans (dot) nl
door Remco Bastiaans

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

Moderators: Pascal Wesolek