Hoogten uit Google Earth
- Anton Huizinga
- Offline Onderwerp Auteur
- Premium lid
Terreinhoogte ligt tussen de 32m en 34m, en het gros van het terrein is kaal. Dus geen kruinhoogten
Met een mesh die ik daarna verschaal in Z met 0.03 kom ik ook uit op 42m. Het moet toch echt 10m lager zijn.
Netwerk is 1gbit en we hebben ook glasvezel dus dat zal het probleem niet zijn. Ik probeer van het weekend nog even thuis.
Met een mesh die ik daarna verschaal in Z met 0.03 kom ik ook uit op 42m. Het moet toch echt 10m lager zijn.
Netwerk is 1gbit en we hebben ook glasvezel dus dat zal het probleem niet zijn. Ik probeer van het weekend nog even thuis.
door Anton Huizinga
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Dick de Jongh
- Premium lid
Akkerland is ca 34m
mijn mesh is ook 34m
zal je mijn dwg even mailen
Dick
mijn mesh is ook 34m
zal je mijn dwg even mailen
Dick
door Dick de Jongh
- Anton Huizinga
- Premium lid
Als ik je model vergelijk met mijn metingen dan liggen de meeste punten van jouw model zo'n 1.5m tot 2m lager dan uit onze GPS meting. Een klein deel ligt tussen de 0 en 0.5m gelijk, en er is een deel dat 4 tot 7m hoger ligt dan onze meting. Mogelijk dat dat een kruinhoogte is.
Wil je wat aan zo'n model hebben gezien de (on)nauwkeurigheid, dan moet je al globale analyses willen gaan doen op een heeeeel groot terrein. Het wordt toch al heel snel nauwkeuriger verwacht en dan kun je beter een AHN kopen of GPS meting doen.
Wil je wat aan zo'n model hebben gezien de (on)nauwkeurigheid, dan moet je al globale analyses willen gaan doen op een heeeeel groot terrein. Het wordt toch al heel snel nauwkeuriger verwacht en dan kun je beter een AHN kopen of GPS meting doen.
door Anton Huizinga
- Dick de Jongh
- Premium lid
Klopt
gewoon meten of AHN
gewoon meten of AHN
door Dick de Jongh
- Anton Huizinga
- Premium lid
Nou, na een testje thuis: Het zit 'm toch in de template. Maar waar precies weet ik niet. Ik heb zowel in mijn eigen template als die van C3DBenelux een mesh geïmporteerd. Zie bijlage.
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Links een mesh geïmporteerd in onze template en rechts in die van c3DBenelux.
Ik heb nog even gekeken bij de settings, bij commands, en ook daar zie ik geen vage instellingen. Vreemd hoor...
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Links een mesh geïmporteerd in onze template en rechts in die van c3DBenelux.
Ik heb nog even gekeken bij de settings, bij commands, en ook daar zie ik geen vage instellingen. Vreemd hoor...
door Anton Huizinga
- Dick de Jongh
- Premium lid
Hoi gewoon de usergroup template gaan gebruiken als we dat allemaal doen en onze kennis gezamelijk er in stoppen
krijgen we een super werkende template
Als je wat er in mist graag melden via de Takenlijst
Dick
krijgen we een super werkende template
Als je wat er in mist graag melden via de Takenlijst
Dick
door Dick de Jongh
Moderators: Pascal Wesolek