superelevation/verkanting

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic Re:superelevation/verkanting

Posted 16 okt 2009 13:25 #676
Het ligt in elk geval niet aan je assemblie. Wat ik gedaan heb is alle superelevationwaarden verwijderd en handmatig in de betreffende bocht verkantingsovergang aangegeven. Resultaat is dan OK (dus verkanting wordt goed weergegeven). Dit is dus een optie die je kunt volgen: zelf de waarden aangeven.

Hierna heb ik in je opgestuurde tekening gekeken. De plaats waar het fout gaat is omstreeks metrering 700. In je superelavationtabel zie je dat dit in superelavation Region 2 valt. Als je nu de knop "set superelavation properties" klikt, kun je per superelevationregion de instellingen goed zetten. Ik vermoed dat je dit alleen bij de 1e region gedaan hebt. Want als ik in region 2 de instellingen gelijk zet aan region 1, gaat alles naar wens. Ik hoop dat je er zo uit komt en stuur de aangepaste tekening naar je terug.
Last Edit:16 okt 2009 13:27 door Marco de Voogd
Laatst bewerkt 16 okt 2009 13:27 doorMarco de Voogd.

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Bas Siebers
  • Bas Siebers's Profielfoto Offline Onderwerp Auteur
  • Junior lid
  • Junior lid
  • Berichten: 24

Beantwoord door Bas Siebers in topic Re:superelevation/verkanting

Posted 16 okt 2009 13:35 #677
Maar de verkanting is automatisch gegenereerd en zou goed moeten gaan. Dus volgende keer maar alles handmatig doen. Maar ik zie het bestand wel tegemoet.

Dank je wel voor je tijd.

Bas
door Bas Siebers

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Marco de Voogd
  • Marco de Voogd's Profielfoto Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
  • Berichten: 115

Beantwoord door Marco de Voogd in topic Re:superelevation/verkanting

Posted 16 okt 2009 13:41 #678
Nou... dat lijkt me niet. De clou zit 'm in de 2e alinea. Zo heb ik het ook in het opgestuurde bestand opgelost. Dus er even op letten dat je je overige regions ook goed definieert.
door Marco de Voogd

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

Moderators: Pascal Wesolek