NLCS in Benelux template

  • Hans Lammerts
  • Hans Lammerts's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Hans Lammerts in topic NLCS in Benelux template

Posted 26 aug 2009 13:39 #553
Sorry voor mijn reaciteik reageer op de het laatste van pagina 1. Had niet gezien dat het op pagina 2 al doorging....
door Hans Lammerts
Discussie gesloten.
  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic NLCS in Benelux template

Posted 26 aug 2009 13:43 #554
Hans, ik mis die 2e pagina ook wel eens, maar daar wordt aan gewerkt ;-) Hopenlijk is alles wat betreft de templates nu voorlopig wat duidelijker.
door Jordy Brouwers
Discussie gesloten.
  • Hans Lammerts
  • Hans Lammerts's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Hans Lammerts in topic NLCS in Benelux template

Posted 26 aug 2009 13:53 #555
Mijn reactie op die van Peter: Juist !! RTWplus ..dat zou het moeten zijn !! ;-) We werken volgens mij hoofdzakelijk voor Rijkswaterstaat bij toepassing Civil3D, het is dan toch logisch dat de CAD standaard gebaseerd wordt op de grootste gemene deler?
door Hans Lammerts
Discussie gesloten.
  • Jordy Brouwers
  • Jordy Brouwers's Profielfoto Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Berichten: 371

Beantwoord door Jordy Brouwers in topic NLCS in Benelux template

Posted 26 aug 2009 14:30 #556
Hans, Ik werk al sinds 2004 met civil 3D, heb al veel projecten gedaan, maar nog noooit voor RWS ;-) Ik denk dat die stelling dus niet helemaal opgaat.
door Jordy Brouwers
Discussie gesloten.
  • Cristian Otter
  • Cristian Otter's Profielfoto Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 68

Beantwoord door Cristian Otter in topic NLCS in Benelux template

Posted 26 aug 2009 23:41 #558
Heren, de NLCSis een prima produkt. Er mee aan de slag gaan en geen beren op de weg zien, en je zal zien dat je er in no time aan gewend bent. Eindelijk hebben we voor de gehele GWW sector één standaard! En van 2D naar 3D is een proces wat nu pas op gang begint te komen. Let op, dit gaat net zo hard evolueren en op andere vlakken zullen er ook nog evoluties plaats gaan vinden in de Civiele Techniek. Uitdagingen daar houden techneuten volgens mij wel van...
door Cristian Otter
Discussie gesloten.
  • Hans Lammerts
  • Hans Lammerts's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Beantwoord door Hans Lammerts in topic NLCS in Benelux template

Posted 27 aug 2009 10:37 #559
NLCS is geschreven om te gebruiken in Autocad en Microstation. Het is geen produkt (zoals RTW was). De focus ligt sterk op de invulling van een raamwerk van laagjes (het harmonica-model). Het is aan marktpartijen om de produkten te ontwikkelen. Ik heb begrepen dat in de volgende bijeenkomst van NLCS verschillende software leveranciers zullen demonstreren wat ze ontwikkeld hebben voor dit raamwerk. Tot die tijd valt er nog weinig over te zeggen... Hans
door Hans Lammerts
Discussie gesloten.
Moderators: Pascal Wesolek